تهران

رژیم لاغری سریع بازو

لاغر کردن بازو ها
بازو ها قسمتی از بدن هستند که چربی های آن به سختی از بین می روند و لاغر می شوند. اگر شما هم به دنبال راه آسان و سریعی برای کاهش چربی های بازوهای تان هستید، مطالعه ی این مقاله از تیجور را از دست ندهید.

یکی از مشکلات خانم ها، چاق بودن بازو ها و سخت بودن لاغر کردن آن ها می باشد. در این مقاله از سایت تیجور ما برای شما رژیم لاغری سریع بازو و سریعترین راه برای لاغری بازو را آورده ایم. همراه ما باشید.

لاغر کردن بازوها
چگونه بازو ها را لاغر کنیم؟

 

راه لاغری سریع بازو

سریعترین راه برای لاغری بازو

همه ی ما می دانیم که سریع ترین و مفید ترین روش برای لاغر کردن هر قسمت از بدن، ورزش کردن می باشد. این مورد در مورد لاغری بازو ها هم صدق می کند. در پایین شما می توانید چند تمرین ورزشی مناسب برای کاهش چربی های بازو را مطالعه کنید و آن ها را به سادگی در خانه انجام دهید و از نتیجه ی فوق العاده ی آن شگفت زده شوید.
 

حرکت Push ups

برای انجام دادن این تمرین مطابق تصویر، ابتدا دست های تان را به اندازه ی عرض شانه های تان باز کنید (دست ها باید دقیقا زیر شانه ها باشند.) سپس فشار بدن تان را روی کف دست های تان بیندازید و در حالی که نفس تان را بیرون می دهید و آرنج های تان را به پهلو های تان چسبانده اید و آن ها را به سمت عقب هدایت می کنید، به سمت پایین خم شوید. حواس تان باشد که در طول انجام تمرین شکم باید کاملا منقبض باشد. 

این تمرین یکی از مفید ترین تمرین های ورزشی برای از بین بردن چربی های بازو می باشد.

لاغری بازو ها
لاغری بازو ها

 

حرکت شنا سوئدی

اغلب ما حرکت شنا سوئدی را می شناسیم. این حرکت ورزشی، یکی از بهترین و تاثیر گذار ترین حرکات ورزشی برای بهبود قدرت بدنی و کاهش چربی ها و لاغری بدن می باشد. این تمرین با درگیر کردن شانه ها، بازو ها و قفسه ی سینه، به شما کمک می کند تا بازوهایی لاغر داشته باشید. 

برای انجام دادن حرکت شنا سوئدی، شما ابتدا باید روی شکم دراز بکشید و در حالی که هر دو پا را کنار هم و کف دست ها را روی زمین قرار داده اید، آرنج های تان را صاف کنید و از روی زمین بلند شوید. سپس دوباره با خم کردن آرنج های تان به زمین برگردید. توجه کنید که در حین پایین آمدن، شکم نباید برخوردی با زمین داشته باشد. این تمرین را هر روز در سه ست و هر ست 10 مرتبه انجام دهید تا تناسب اندام مورد نظرتان را به دست بیاورید.
 

طناب زنی

طناب زدن را هم می توان به عنوان یکی از بهترین حرکات ورزشی برای لاغری مخصوصا لاغری بازو ها به شمار آورد. همه ی ما طناب زدن را بلد هستیم و باید سعی کنید تا با درست انجام دادن حرکات طناب زنی، آن را به یک تمرین روتین روزانه برای خودتان تبدیل کنید. یکی دیگر از مزایای طناب زدن این است که طناب زدن نه تنها بازو ها را، بلکه همه ی بدن را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث لاغری کل بدن می شود.


لاغری سریع بازو با دمبل

یکی از تمرین های مفید ورزشی که شما برای کاهش سریع چربی های بازو ها می توانید انجام بدهید، بلند کردن وزنه و دمبل می باشد. تمرین هایی که با استفاده از دمبل و وزنه انجام می شوند، نه تنها باعث فرم دهی زیبا به بازو می شوند، بلکه باعث لاغری آن ها هم می شوند و قدرت بدنی شما را هم بالا می برند. اگر در خانه دمبل و یا وزنه ندارید، می توانید از یک بطری آب یک لیتری هم استفاده کنید. در ادامه چند تمرین ورزشی با دمبل برای شما آورده شده است. 

لاغری بازو با دمبل
تمرین های ورزشی لاغری بازو با دمبل 

تمرین شماره 1 به کمک دمبل

این تمرین فشار زیادی به بازو های شما وارد می کند که برای کاهش چربی های بازو ها بسیار مفید است. این تمرین به دو وزنه ی 1 کیلوگرمی برای انجام دادن تمرین نیاز دارد. 

برای انجام دادن این تمرین ابتدا روی زانوهای تان خم شده و سپس  بالاتنه تان را بالا ببرید و رو به زمین قرار بگیرید و سپس آرنج های تان را به صورت قائم قرار دهید و بازو های تان را به سمت عقب بکشید تا صاف شوند. این تمرین را روزانه در سه ست و هر ست 10 مرتبه انجام دهید تا تاثیر فوق العاده ی آن را ببینید. این تمرین را می توانید یک دستی هم انجام دهید و یا این که در هنگام انجام دادن حرکت، روی زانوهای تان بنشینید و یا روی زانو های خم شده  بایستید. هر کدام که راحت تر هستید را می توانید انتخاب کنید.

 

تمرین شماره 2 به کمک دمبل

برای شروع تمرین روی یک سطح مثل صندلی بنشینید و دمبل را به کمک هر دو دست بالای سرتان نگه دارید و آن را آرام آرام به سمت پشت تان حرکت دهید و تا جایی که می توانید آن را پایین ببرید. حالا وزنه را بالا بیاورید و این تمرین را به اندازه ی 3 ست 20 تایی انجام دهید. توجه کنید که برای تاثیر بیشتر، حرکت بازو ها باید آرام باشد.

تمرین لاغری بازو
تمرین شماره دو برای لاغری بازو

 

برای لاغری بازو چه بخوریم؟

به طور کلی برای لاغر شدن، شما باید یک سری از نکات را رعایت کنید که آن ها را در ادامه برای تان بیشتر شرح می دهیم:

1- بیشتر آب بخورید تا هم سیر باشید و هم کم تر نوشیدنی های گاز دار و نوشابه مصرف کنید. 

2- به جای مصرف یک وعده ی بزرگ غذایی، 4 الی 5 وعده ی غذایی کوچک در طول روز مصرف کنید.

3- مصرف کربوهیدرات ها را کاهش دهید و پروتئین ها را در برنامه ی غذایی تان افزایش دهید. 

4- از غذاهای پر چرب و آماده پرهیز کنید و غذاهای سالم و خانگی مصرف کنید.

5- مصرف سبزیجات و میوه ها را در طول روز افزایش دهید.

6- مصرف فیبر را افزایش دهید تا هم احساس سیری بیشتری داشته باشید و هم پوست زیبا و جوان تر.
 

قرص لاغری سریع بازوها

قرص های لاغری موجود در بازار همگی دارای عوارض جانبی بسیاری هستند و هیچ کدام از آن ها فقط مختص به لاغر شدن بازو ها نیستند. پس بهتر است به جای به خطر انداختن جان تان با خوردن قرص های لاغری، کمی به خودتان سختی بدهید و دیگر روش ها را امتحان کنید!

لاغری بازو
لاغری سریع بازو ها

 

مطلب مفید بود؟
2
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی